יום שלישי, 16 אפריל 2024, 19:46  הפוך לדף הבית   הוסף למעודפים   שלח לחבר   RSS 

פרסום בגוגל: טיפים לקידום ממומן ופרסום ברשתות גוגל

פורסם: 21/8/2019
אחת הדרכים הטובות ביותר לפרסום עסקים כיום הוא יצירת קמפיין קידום ממומן בגוגל. קידום ממומן באינדקס של גוגל, המתבצע בצורה יעילה ונכונה, יסייע לכם לעקוב אחר הביצועים שלו ולהפוך אותו לקמפיין פרסום שבכוחו להגדיל באופן מהותי את החשיפה של העסק שלכם ולאפשר לו להיות עסק מוכר יותר, מוצלח יותר, נבחר יותר ורווחי יותר.

קידום ממומן בגוגל - איך עושים את זה נכון?
הנה כמה טיפים שיכולים לסייע לכם לצלוח תהליך קידום ממומן באינדקס של גוגל:
  1. חשוב מאוד לבחור בצורה נכונה את מילות המפתח עבור הקמפיין. באמצעות כלי תכנון מילות המפתח של גוגל, אשר זמין באופן תמידי ובחינם עבור כלל משתמשי המערכת, ניתן לבחור מילות מפתח רלוונטיות ומוצלחות עבור הקמפיין הממומן. כמובן שבטרם בוחרים באמצעות המערכת את מילות המפתח, יש ללמוד את כל מה שצריך אודות המערכת ואודות השימוש בה, על מנת לנצל אותה בצורה נכונה בנוגע להשגת מידע שיסייע לכם לבחור במילות המפתח הנכונות והמתאימות לקמפיין שלכם.
  2. חשוב מאוד לעקוב אחר הביצועים של הקמפיין הממומן ולנתח אותן, על מנת לקבל החלטות נכונות אודות שיפור הביצועים במקרה הצורך, ניצול נכון של התקציב שייעדתם עבור הקמפיין ועוד. גם במקרה הזה ניתן למצוא מערכת מיוחדת של גוגל הקרויה: Google Analytics, אשר יכולה לסייע לכם במדידת נתונים שונים אודות הקמפיין שלכם
  3.  יש צורך לבחור בצורה נכונה את פלח האוכלוסייה שבו תרצו להתמקד בקמפיין שלכם. בקמפיין פרסום בגוגל ניתן להגדיר קהל יעד ולאפיין אותו באמצעות נתונים שונים כגון: גיל, שפה, מין, מיקום גאוגרפי, תחומי עניין ועוד. 
  4. הקלקה על המודעה הממומנת שלכם תוביל את הגולש לדף הנחיתה של העסק. מכיוון שדף הנחיתה של העסק מהווה במקרה הזה את כרטיס הביקור של העסק שלכם, חשוב מאוד שתעצבו אותו בצורה הטובה ביותר, אשר תמשוך את הקורה לעיין בו וכן, כדאי שתכילו בו את המלל הטוב והמשכנע ביותר שיגרום לגולש לבצע בו פעולה כלשהי. דף נחיתה חייב להיות אטרקטיבי, ממוקד וייחודי על מנת לממש את מטרותיו.
  5. חשוב מאוד שלא להטעות את הגולשים. אל תבטיחו במודעה הממומנת שלכם משהו שאתם לא מתכוונים לעמוד בו, רק בשל העובדה שמדובר במלל מושך ואטרקטיבי שיכול לגרום ליותר הקלקלות על המודעה שלכם. לאבד את האמינות שלכם בעיני לקוחות פוטנציאלים זהו הדבר החמור ביותר שיכול להיות
  6. חשוב לבחור את השעות האפקטיביות והמוצלחות ביותר להעלאת הקמפיין. את השעות הללו תוכלו לזהות לאחר כמה ימים שבהם הקמפיין פעיל. לאחר שתזהו את השעות הללו, כדאי שתגדירו את זמני הופעת הקמפיין שלכם רק בשעות הללו.
  7. כדאי מאוד שקמפיין ממומן לא יכיל רק מודעה אחת, אלא שילוב של כמה מודעות באותו הקמפיין, לצורך ביצוע השוואה שתסייע לכם לאתר את המודעה הטובה ביותר מבין כלל המודעות ושיפור של המודעות הפחות טובות בהתאם למודעה זו.
כניסת משתמש
אימייל
סיסמא
שכחת סיסמא?